INFORMACJE
Zapraszamy Państwa do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Pilskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Pile (EBOK).
Aby korzystać z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta wymagana jest dowolna przeglądarka internetowa, oraz jednorazowe zarejestrowanie się w serwisie.
Do prawidłowej rejestracji niezbędne jest podanie:
nr klienta
imienia i nazwiska
kwoty ostatniego naliczenia
adresu e-mail - na który zostanie przesłana informacja o utworzeniu konta
Podanie nr telefonu nie jest wymagane do prawidłowej rejestracji.
Niezbędne dane znajdą Państwo na "Informacji o wysokości opłat za mieszkanie"
Szczególną uwagę należy zwrócić przy wpisywaniu "Kwoty ostatniej faktury lub naliczenia", należy wpisać kwotę wymiaru czynszu obowiązującego w miesiącu rejestracji. Proszę zwrócić uwagę czy ostatnio otrzymana informacja nie dotyczy przyszłego okresu (poz. 2 na rysunku)
W przypadku problemów z rejestracją prosimy o kontakt pod nr tel. /67/ 351 79 08, e-mail:ebok@psm.pila.pl
Uruchomienia usługi eBOK można również dokonać na pisemny wniosek od osoby uprawnionej do lokalu. Gotowy wniosek o usługę dostępny jest na stronie internetowej Spółdzielni www.psm.pila.pl - zakładka "Druki do pobrania", w Administracjach Osiedli, oraz siedzibie Spółdzielni przy ul. Sikorskiego.
Zgłoszenia w tym zakresie także można dokonać w formie elektronicznej z własnej elektronicznej skrzynki pocztowej na adres e-mail: ebok@psm.pila.pl. Należy wówczas podać adres lokalu oraz pozostałe dane umożliwiające weryfikację uprawnień. Pracownicy skontaktują się w tej sprawie niezwłocznie, udostępniając, po weryfikacji, dane do logowania.
WNIOSEK DO POBRANIA (prosimy o wydrukowanie wniosku, wypełnienie i osobiste dostarczenie do siedziby Spółdzielni, lub administracji osiedla w celu potwierdzenia danych)
|
|